1. Постачальник здійснює гарантійне обслуговування протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту вводу в експлуатацію, але не більше 18 (вісімнадцяти) місяців з моменту продажу. Терміни гарантії для деяких фірм-виробників можуть бути інші.
2. На уцінені товари (в описі товару вказаний признак **!!), витратні матеріали, кабеля, мікросхеми памяті і інші аксесуари, умови данного Положення не поширюються, гарантійний ремонт не здійснюється.
3. Постачальник проводить реєстрацію серійних номерів обладнання, що поставляється і здійснює гарантійне обслуговування того обладннная, що було придбане у Постачальника.
4. У випадку виявлення Покупцем заводського браку на протязі 4 тижнів від дати отримання товару на складі Постачальника, Постачальник зобовязується замінити неякісні вироби новими. Дане положення поширюється також на уцінений товар, витратні матеріали, кабеля, мікросхеми памяті та інщі аксесуари.
5. На протязі гарантійного терміну Постачальник зобовязаний безоплатно відновити працездатність обладнання (здіснити гарантійний ремонт) в тому випадку, якщо відмова виникла по вині виробника обладнання чи Постачальника.
6. Гарантійні зобовязання Постачальника не поширються на обладнання:
– що мають механічні пошкодження;
– що попали під недопустимий вплив зовнішніх умов;
– що були модифіковані чи іншому несанкціонованому впливу Покупця;
– що вийшли з ладу в результаті порушення вимог інструкції по експлуатації обладнання, чи іншій документації;
– з простроченим чи незадокументованим гарантійним терміном;
– з пошкодженим маркування, що не дозволяє визначити серійний номер виробу.
7. Для проведення гарантійного обслуговування Покупець повиненн поставити обладнання Постачальнику в повній комплектації, по можливості в оригінальній заводській упаковці, чи іншій упаковці, що відповідає вимогам виробника по транспортуванню даного виду обладнання. При направленні обладнання на гарантійний ремонт Покупець повиненн надати зайвку на проведення ремонту, в якій необхідно вказати характер поломки, апаратно-програмну конфігурацію та умови експлуатації обладнання.
8. Терміни проведення гарантійного ремонту обладнання встановлюються Виробником даного обладнання.
9. Постачальник не відповідає за втрату чи знищення програмних продуктів, баз даних чи іншої інформації, а також за любі прямі чи непрямі витрати чи втрачену вигоду Покупця, повязані з виходом з ладу і гарантійним обслуговуванням обладнання чи його частин.
10. Обладнання, продане Постачальником, на яке не поширюється гарантійне зобовязанння, може бути прийнято на платний ремонт.
11.Гарантійний термін визначається з моменту повідомлення Покупця про готовність продукції до відгрузки.